اینجا همه چی هست!!!
این وبلاگ مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است
پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, :: 22:59 ::  نويسنده : poya&soroush

روانشناسان تاكید كردند گوش دادن روزانه به موسیقی آرامش بخش روشی ساده و در عین حال موثر برای بهبود سطح سلامتی جسمی و روانی است.

به گزارش ایسنا، شنیدن موسیقی‌های آرام و خوشایند موجب افزایش احساسات مثبت و كاهش میزان استرس شنوندگان می‌شود. .



ماری هلسینگ از متخصصان روانشناسی دانشگاه گوتنبرگ با مطالعه روی 207 شركت كننده دریافت در گروهی كه روزانه 30 دقیقه به موسیقی مورد علاقه خود گوش می‌دهند پس از دو هفته بیشتر احساس مثبت را تجربه می‌كنند در حالی كه در گروه دیگری كه به موسیقی گوش ندادند این تغییرات مثبت احساسی مشاهده نشد.

به گزارش روزنامه واشنگتن تایمز، بعلاوه این آزمایشات تایید كرد افرادی كه موسیقی گوش می‌دهند سطح هورمون استرس موسوم به كورتیزول در خونشان به مراتب كمتر است.

دكتر هلسینگ تصریح كرد هرچه شركت كنندگان تمایل بیشتری به شنیدن موسیقی‌های ملایم داشته باشند به همان نسبت استرس كمتری را تجربه می‌كنند.

وی تاكید كرد: البته این تاثیرگذاری در افراد مختلف متفاوت است اما به طور كلی اگر می‌خواهید احساسات مثبت پیدا كنید موسیقی مورد علاقه خود را گوش دهید.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
    موضوعات
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان download و آدرس psrdownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان